در حال بارگذاری ...
برگزاری آیین اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان

برگزیدگان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ۲۸ معرفی شدند / آزادی 6 زندانی جرائم غیرعمد

آیین پایانی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان با معرفی برگزیدگان ۵ بخش رقابتی این رویداد، برگزار شد.

 


آیین پایانی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان با معرفی برگزیدگان ۵ بخش رقابتی این رویداد، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان، آیین پایانی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان، صبح امروز ۶ اسفند ۱۴۰۲ با حضور محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی، علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، حسین سبزواری فرماندار اردکان، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکراردکانی امام جمعه اردکان، احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، رضا ابهت مدیرکل بهزیستی استان یزد، امیر مشهدی‌عباس دبیر این رویداد و جمعی از هنرمندان در سالن دانشکده شهید بهشتی اردکان برگزار شد.
این مراسم پس از قرائت قرآن کریم، سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و پخش کلیپی از نمایش‌های خیابانی که به یاد کودکان غزه در جشنواره بیست و هشتم اجرا شد، آغاز شد.
اجرای این برنامه با سیدجواد هاشمی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون بود. هاشمی در ابتدای صحبت‌های خود ضمن خوش‌آمد گویی و تبریک نیمه شعبان به حضار در سالن گفت: «تبریک می‌گوییم که جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در شهر اردکان برگزار شده است.
در ادامه کلیپی از آماده سازی شهر اردکان و میبد برای برگزاری بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پخش شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد:
ممنون اعتماد وزیر هستیم
سپس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد به نمایندگی از مهران فاطمی استاندار یزد روی صحنه آمد و گفت: این رویداد یکی از جشنواره های فاخر در سطح بین‌الملل است و ممنون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم که برای برگزاری این جشنواره به استان یزد و شهر اردکان اعتماد کردند.
او افزود: همانطور که می‌دانید بعد از ۱۴ سال این جشنواره از استان همدان به شهرستان اردکان رسید. خدا را شکر که مردم فهیم اردکان از این جشنواره استقبال کردند و درکنار هنرمندان سراسر کشور بودند تا جشنواره با شکوه برگزار شود.

دبیر جشنواره کودک و نوجوان:
جشنواره را در شهر امانات به امانت می‌گذاریم 
در ادامه امیر مشهدی‌عباس دبیر جشنواره کودک و نوجوان در سخنانی گفت: امروز که در نقطه پایانی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ایستاده‌ایم خوشحالم که در شهری که به دیار لبخند مشهور است، لبخندی بر لبان خردسالان، کودکان و نوجوانانی میبینم که بواسطه هنرنمایی دوستانم در عرصه نمایش کودک و نوجوان نقش بسته است. خشنودی امسال برای من از آنجا مضاعف است که ثمرات پر برکت هنر نمایش را در بخش دیگری از سرزمین پر مهر ایران می‌بینم.
او افزود: با یاری خداوند متعال همدلی مسئولان و همراهی همیشگی هنرمندان عرصه تئاتر کودک و نوجوان امروز در کهن شهر اردکان شهر قنات و قنوت به پایان می رسد تا این رویداد بین المللی را در استان یزد که شهره به شهر امانات است به امانت بگذاریم و چشم به همت مردم دارالعمل ایران بزرگ بسپاریم تا این رویداد را برای سال‌های آتی راهبری کنند.
مشهدی عباس با اشاره به اینکه بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با ۵۷ اثر نمایشی، ۱۷ نمایشنامه و بیش از ۱۷۰ اجرا در ۱۰ سالن نمایشی و با حضور ۴۵۰ هنرمند داخلی و خارجی از ۷ کشور جهان در شهر اردکان برگزار شد تا برگی دیگر از تاریخ جشنواره رقم بخورد، تصریح کرد: در این دوره از جشنواره علاوه بر اجرای نمایش بستر سازی برای رقابت گروه های نمایشی سراسر کشور و ایجاد لحظاتی شاد مفرح و پرنشاط برای مردم شهر اردکان و میبد بر ۲ نکته تاکید داشتیم تا افق‌های این رویداد نمایشی را برای آینده بهتر فراهم کند اول آنکه با توجه به تغییر مکان برگزاری این رویداد نمایشی نیاز به بخش آموزش و پرورش برای هنرمندان و کودکان و نوجوانان را ضروری دانسته و ۹ کارگاه آموزشی را با اساتید داخلی و خارجی به همراه ۲ سخنرانی مدیران جشنواره ها و سازمانهای تئاتری را در جهت انتقال تجربه برگزار کردیم که قطعا ثمرات آن را در آینده نزدیک خواهیم دید.
او اضافه کرد: دومین نکته استانداردسازی شرایط برای ظهور و بروز برای تمامی ظرفیت عرصه تئاتر کودک و نوجوان اعم از تئاتر خردسال ، کودک، نوجوان خیابانی، نمایشهای ایرانی و تئاتر فراگیر با حضور ۸ گروه نمایشی توان یاب بود که به خوبی نشان می‌دهد شرایط استانداردی را فراهم کرده‌ایم تا برای آینده این جشنواره بین‌المللی الگویی شود.
 دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با تاکید بر اینکه از نمایش‌های سیار در مناطق محروم هم غافل نشده‌ایم و در بیست نقطه از مناطق محروم استان یزد اجراهای پر استقبالی به انجام رسید، گفت: بدون شک ضعف‌ها و کاستی‌ها جشنواره متوجه من است که امیدوارم بر من ببخشید. ضمن آنکه سال گذشته از مهیا بودن ظرفیت تئاتر کودک و نوجوان و ارائه آثار اندیشه ورز هنرمندان شریف ایران با شکل گیری بازار تئاتر سخن گفته بودم که با توجه به تغییر مسیر جشنواره مهیا نشد و امیدوارم بزودی با همراهی هنرمندان و همت دبیر بعدی در دوره آتی رقم بخورد.
مشهدی عباس خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از همه هنرمندان و همراهی مدیران (احمد ندافی و علی زمانیان و تیم همراهشان) به این نکته تاکید می‌کنم که جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در هر استانی که برگزار شده، به یمن قلب‌های پاک کودکان مثمر ثمر بوده و امیدوارم که به همت مدیران استان یزد در جهت حل مشکلات زیرساختی تلاش شود تا سال آینده با شکوه بیشتری به استقبال جشنواره بیست و نهم برویم.
او در پایان گفت: با قلبی آکنده از غم کودکان تحت ستم جهان به ویژه کودکان مظلوم غزه و با آرزوی بهترین‌ها برای کودکان ایران سرافراز از شما هنرمندان می خواهم تا انرژی این رویداد را با خودتان به شهرها و کشورتان به سوغات ببرید و اندیشه مهرورزی و شادی را با کودکان و نوجوانان شهرهای خودتان بر پا کنید.

مدیر کل بهزیستی استان یزد:
حضور معلولان در صحنه اجتماع ضروری است
پس از اعطای جوایز بخش فراگیر، مدیرکل بهزیستی استان یزد در سخنانی با اشاره به حضور معلولان استان یزد در بخش فراگیر این جشنواره اظهار کرد: حضور معلولان در صحنه اجتماع ضروری است.
رضا ابهت عنوان کرد: در حال حاضر ۱۰ درصد جمعیت کشور را معلولان تشکیل می‌دهند که این جمعیت در استان یزد ۳۲ هزار و ۷۰۰ نفر است.
وی تاکید کرد: باید مقدماتی فراهم شود تا معلولان در همه عرصه‌ها حضور داشته باشند و هنر نمایش می‌تواند این مسیر را بهتر محقق کند.

تقدیر از هنرمندان پیشکسوت
ادامه برنامه به پخش کلیپی از استاد مرتضی طاهری و سوسن مقصود‌لو پرداخته شد و از آن‌ها به پاس این همه سال تلاش برای فرهنگ و هنر و آموزش به کودکان و نوجوانان تقدیر به‌عمل آمد.
همچنین از احمد ندافی مدیر انجمن هنرهای نمایشی استان یزد و مدیر اجرایی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در یزد تقدیر شد.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ:
امیدوارم این جشنواره در شهر یزد بماند
محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ در ادامه مراسم روی صحنه رفت و با نقل داستانی کوتاه بر اهمیت زندگی همدلانه تأکید کرد و گفت: همه ما باید همدلانه در این جامعه زیست کنیم و در عرصه‌های مهم کنار یکدیگر باشیم.
سالاری تاکید کرد: من خود را موظف می‌دانم از مسئولان استانی یزد خصوصا استاندار یزد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد یزد، معاون سیاسی امنیتی استان یزد و فرماندار اردکان تشکر کنم. همچنین از مدیرکل هنرهای نمایشی، دبیر جشنواره و ستاد اجرایی جشنواره تشکر می‌کنم.
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: امیدوارم این جشنواره در شهر یزد بماند و ما بتوانیم جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را با شکوه دوچندان در دور بعدی ببینیم.

فهرست برگزیدگان این دوره از جشنواره در بخش های مختلف به شرح زیر است :

نمایشنامه‌نویسی ویژه کودکان و نوجوانان زیر 18 سال) قصه نمایش(:

گروه سنی کودک (۷ تا ۱۲ سال(
کاجستان نوشته آراد ترابی 11 ساله از همدان
دختری به نام میخک نوشته نهال قلی‌پور 12 ساله از قزوین
گروه سنی نوجوان نوجوان( ۱۲ تا ۱۷ سال)
دادگاه آب حیات نوشته تانیا رضایی 13 ساله از یزد
  دستبند جادویی نوشته تارا جلالی 14 ساله از تهران


 بخش فراگیر:

پوستر و بروشور:
 تقدیر: کامران فریدی برای نمایش دختر،دوچرخه،دورزدن ازتبریز
گریم:
تقدیر: ژیلا کبودوند برای نمایش چند پرنده رنگارنگ اززنجان
برگزیده: مهدیه فخاری‌پور برای نمایش مهمان جامانده ازکرمان
موسیقی:
تقدیر: محمدزارعی بیدکی و محمد یزدانیان برای نمایش دختری که بخت درخانه اش را زد ازیزد

برگزیده: علی جباری برای نمایش ازدواج مبارک ازشیروان
طراحی لباس:
تقدیر: سکینه جوانشیربرای نمایش ازدواج مبارک ازشیروان
برگزیده:راضیه دهقان برای نمایش دختری که بخت درخانه اش رازد ازمهریز
بازیگری مردهمراه:
تقدیر: محسن میرزایی برای نمایش مهمان جامانده ازکرمان
      علیرضا سیفیان برای نمایش چندلی ازیزد
 برگزیده: ابوالفضل زارع برای نمایش چندلی ازیزد
بازیگری زن همراه:
تقدیر: آیناز سعیدی برای نمایش دختر،دوچرخه،دورزدن ازتبریز
برگزیده: فائزه رئیسی‌پوربرای نمایش مهمان جامانده ازکرمان
بازیگری مرد اختلالات بینایی:
تقدیر: سعید رضایی و محمد هاتفی برای نمایش چندلی ازیزد
بازیگری مرد اختلالات شنوایی:
 تقدیر:امیرشهبازنژندبرای نمایش دختر، دوچرخه، دورزدن ازتبریز
 برگزیده: فربد محمدی برای نمایش دختر، دوچرخه، دورزدن ازتبریز
بازیگری مرد جسمی حرکتی:
تقدیر:داود سعادت‌آبادی، ابراهیم محمدزاده، امیر عادلی‌فر برای نمایش مهمان جامانده ازکرمان
برگزیده: مهدی محمدی برای نمایش چندپرنده رنگارنگ اززنجان
بازیگری زن جسمی حرکتی:
 تقدیر: محدثه برجی برای نمایش دیاررویا ازهمدان
        منیژه فلاح برای نمایش مهمان جامانده ازکرمان
برگزیده: نیلوفر زارعین برای نمایش دختری که بخت درخانه اش را زد ازمهریز
بازیگری مرد اختلالات ذهنی رشدی:
تقدیر:
عرفان علیزاده، پرهام سلیمی، مرتضی قدیری، پایا قلی‌زاده، کسری درخشی، مجتبی عدالت‌خواه، اشکان الماسی، نعیم اسماعیلی، پویا محمدپور برای نمایش گاوقنبر ازآستانه اشرفیه
علی نیکوکلام، حمید رستمی، صادق بیچرانلو، حسین ذبیحی، یاسر دری برای نمایش ازدواج مبارک از شیروان
علی حق‌وردی، محمدرضا قربانی، محمود جزء‌فلاح، مجید فتحی، احسان محمدی برای نمایش پرنده رنگارنگ اززنجان
بازیگری زن اختلالات ذهنی رشدی:
تقدیر:ثنا میرزایی برای نمایش دیاررویا ازهمدان
بازیگری مرد اختلالات ذهنی:
تقدیر: پویان محمدعلی‌پوربرای نمایش گاوقنبر از آستانه اشرفیه
نمایشنامه نویسی
تقدیر: زهرا صدری برای نگارش نمایشنامه گاوقنبر ازآستانه اشرفیه
        محمد پارسایی‌خواه برای نگارش نمایشنامه چندلی ازیزد
برگزیده: علی موذنی برای نگارش نمایشنامه دختر،دوچرخه،دورزدن ازتبریز
کارگردانی:
تقدیر: الهیار محمدی برای نمایش دختر،دوچرخه،دورزدن ازتبریز
برگزیده: زهرا صدری برای نمایش گاوقنبر ازآستانه اشرفیه

مسابقه نمایشنامه نویسی:
برگزیدگان(بدون اولویت):
بی خود و بی جهت نوشته مجید بور بور
 فیل ها و شکارچی ها نوشته حسین ملکی
گزارش تغییر به روایت یک جوجه اردک زشت نوشته احسان جانمی
وای خدا جون برف بیاد نوشته سمیرا سلیمانی فارسانی

مسابقه نمایش های ایرانی
نقالی:
تقدیر: فاطمه نوذری برای مجلس نقل «مبارزه رستم و برزو» از بندر کنگان
برگزیده: درسا نکویی برای مجلس نقل «عروسی بانو گشسب» از مشهد
خیمه شب بازی: 
برگزیده:
محمد حسن ابویی برای خیمه شب بازی «موتور سواری مبارک» از مهریز
مهدی نعمتی مقدم و آرش صادقیان حقیقی برای کارگردانی نمایش «مبارک و جعبه تنهایی» از تهران
تقدیر: نقال پیشکسوت مهدی چایانی از همدان

 

مسابقه تئاتر خیابانی:
گریم :
 تقدیر :مهسا خدایی برای نمایش «ترنج و غول درخت آرزوها» از اصفهان
طراحی لباس:
برگزیده: حدیثه نصیری و مهسا خدایی برای طراحی لباس و واکسسوار نمایش«ترنج و غول درخت آرزوها» از اصفهان
موسیقی:
تقدیر: محمد نادری برای نمایش «پیرژه» از اصفهان
برگزیده: متین خرمائیان برای نمایش «ترنج و غول درخت آرزوها» از اصفهان
طراحی فضای نمایشی:
تقدیر:سعید الله یاری برای نمایش «ترنج و غول درخت آرزوها» از اصفهان
برگزیده: فرامرز غلامیان برای نمایش «امروز درختی خواهم شد»از آبادان
بازیگری مرد:
تقدیر :
 سید سعید شاه چراغ برای نمایش «اسفند یار هم آری» از دامغان
جواد نظری برای نمایش «ترنج و غول درخت آرزو ها» از اصفهان
 محمد رضا پور علی برای نمایش «مبارک و سفر جادویی» از آستانه اشرفیه
هیات داوران در این بخش برگزیده نداشت.
بازیگری زن:
تقدیر :
سیده مائده هوشیار برای نمایش «روزی روزگاری در سرزمین زباله ها» از رودسر
نازگل باقری برای بازی در نمایش «ترنج و غول درخت آرزوها» از اصفهان 
برگزیده: زهرا هارونی برای نمایش «پیرژه» از اصفهان
طرح و ایده :
تقدیر : محمد جعفری لفوت برای نمایش «مبارک و سفر جادویی»از آستانه اشرفیه 
برگزیده: حسام خلیل نژاد برای نمایش «اسفندیار هم آری» از دامغان
کارگردانی:
تقدیر :
 دلارام بیگی برای نمایش «مبارک و سفر جادویی» از آستانه اشرفیه
 حسام خلیل نژاد برای نمایش «اسفندیار هم آری» از دامغان
برگزیده: سعید الله یاری برای کارگردانی نمایش «ترنج و غول درخت آرزو ها» از اصفهان

 

مسابقه تئاتر خردسال
طراحی پوستر و بروشور:
تقدیر: فاطمه جلیلی معز برای نمایش «موش دم بریده» از همدان
موسیقی:
تقدیر: آرین ناصری مهر برای نمایش سفر به ماه
برگزیده: رضا عباسی برای موسیقی نمایش «موش دم بریده»
صداپیشگی
تقدیر :
 زهرا مریدی و زهره قاسمی برای نمایش «فلفل نبین چه ریزه» از تهران
برگزیده: مینا مقامی زاده برای نمایش «تاریکی» از تهران
طراحی و ساخت عروسک:
 تقدیر : فاطمه جلیلی معز برای نمایش «موش دم بریده »
برگزیده: صبا قدیمی برای نمایش «تاریکی»
عروسک گردانی:
برگزیده: مینا مقامی زاده برای نمایش تاریکی 
طراحی لباس:
در بخش طراحی لباس هیئت داوران انتخابی نداشت.
طراحی صحنه:
تقدیر :
 غزاله عبادی و صبا قدیمی برای طراحی صحنه نمایش «تاریکی»
برگزیده: فاطمه جلیلی معز برای نمایش «موش دم بریده »
بازیگری خردسال:
تقدیر :
 آراد ترابی برای نمایش موش دم بریده
یزدان انتظاری برای نمایش داستان گم شدن هویج آقا و سیب زرده و کلوچه خانم  
بازیگری مرد:
تقدیر : حامد ترابی برای نمایش «موش دم بریده» از همدان
بازیگری زن:
 
تقدیر : وجیهه مرغزاری شیروان برای نمایش «بچه های حبه» از مشهد
برگزیده: سیده منصوره قیمی برای نمایش «عطر قشنگ دوستی» از رشت
 نمایشنامه نویسی:
تقدیر :حامد ترابی برای نگارش نمایشنامه موش دم بریده  از همدان
 برگزیده:آرین ناصری مهر برای نگارش نمایشنامه «سفر به ماه» از تهران آرین ناصری مهر برای نمایش «سفر به ماه» از تهران 
کارگردانی:
تقدیر : حامد ترابی برای نمایش «موش دم بریده» از همدان 
برگزیده: غزاله عبادی برای نمایش «تاریکی» از تهران
نمایش برگزیده:
نمایش موش دم بریده به کارگردانی حامد ترابی از همدان 
 

مسابقه تئاتر کودک
طراحی بروشور:
تقدیر :الهه جابرزاده برای نمایش «خانه من کجاست» از اصفهان
طراحی نور:
تقدیر : حسین افضلی برای نمایش «هیولا که ترس نداره» از اردکان 
طراحی گریم و ماسک:
تقدیر:
 حسین تبریزی برای نمایش «خروسی که می خواست شب را ببیند» از تهران
 لیلا اسبقی برای نمایش «جادوگر شهر اُز» از تهران
موسیقی:
تقدیر :  مهرشاد محمد نیاکان برای نمایش«هیولا که ترس نداره» از اردکان 
برگزیده: پویا فرهنگ پژو برای نمایش «خانه من کجاست» از اصفهان 
طراحی لباس
تقدیر :
 پریا علی محمدی برای نمایش «شاهزاده ی شامپیا» از تهران
 ریحانه مطهری برای نمایش  «خروسی که می خواست شب را ببیند» از تهران 
برگزیده: مهدی مزدارانی برای نمایش «جادوگر شهر از» از تهران 
طراحی صحنه
تقدیر :
 داوود پیری برای نمایش «دنیای صدرنگ» از تهران
علیرضا حسین پور برای نمایش«شاهزاده ی شامپیا» از تهران 
برگزیده: حسین مزینانی برای نمایش «آکادمی پرندگان» از تهران
بازیگری کودک
تقدیر :
عرشیا جعفرزاده برای نمایش «آکادمی پرندگان» از تهران
 نرگس محمد رضایی برای نمایش «هتل» از اردکان 

بازیگری مرد
تقدیر :
 علیرضا ناصحی برای نمایش «هیولا که ترس نداره» از اردکان
 حمیدرضا حسینعلی  برای نمایش های «آکادمی پرندگان و دنیای صدرنگ» از تهران،
مهدی زارع برای نمایش «خروسی که می خواست شب را ببیند»  از تهران
 مسعود محرابی برای نمایش «آکادمی پرندگان» از تهران
برگزیده: میلاد رمضانی ورجاوند برای نمایش «خروسی که می خواست شب را ببیند» از تهران  
بازیگری زن
تقدیر :
 مریم رحمان قلهکی، پریسا مشکانی و ندا حاج بابایی برای نمایش «شاهزاده ی شامپیا» از تهران 
برگزیده: بهناز مهدیخواه برای نمایش «دنیای صد رنگ» از تهران 
نمایشنامه نویسی:
تقدیر : حمیدرضا حسینعلی برای نگارش نمایشنامه «دنیای صد رنگ» از تهران
برگزیده: بهرام جلالی پور برای نمایشنامه «خروسی که می خواست شب را ببیند»  از تهران
کارگردانی
 تقدیر :
حمیدرضا حسینعلی برای نمایش «دنیای صد رنگ»
 احسان مجیدی برای نمایش «شاهزاده ی شامپیا»
 آرش شریف زاده برای نمایش «خروسی که می خواست شب را ببیند»
 مهدی قلعه برای نمایش «جادوگر شهر از» از تهران
برگزیده انتخاب نشد
 

مسابقه تئاتر نوجوان

طراحی نور:
تقدیر : احسان سالاری و وحید مرادی برای نمایش «علاءالدین» از یزد
برگزیده: هاشم الله یار زاده فرد برای نمایش «آن شب مهتاب» از شیراز
طراحی گریم و ماسک:
تقدیر : مریم اقبالی و علی پاکدست برای نمایش «جنگ و صلح» از تهران
برگزیده: سمیه ارقبایی برای نمایش «رویای اسبی به نام شبرنگ» از مشهد
موسیقی:
تقدیر :مبین قهرمانی برای نمایش«رویای اسبی به نام شبرنگ» از مشهد
برگزیده: پژمان عبدی و محمد جواد کرامتی برای نمایش «آن شب مهتاب» از شیراز
طراحی لباس:
تقدیر : برای نمایش «علاالدین» از یزد 
برگزیده: محبوبه سلطانی برای نمایش «رویای اسبی به نام شبرنگ» از مشهد
طراحی صحنه:
تقدیر:امیر بهبود نیا برای نمایش «آن شب مهتاب» از یزد
برگزیده: مهدی شریفی برای نمایش «رویای اسبی به نام شبرنگ» از مشهد
عروسک گردانی:
تقدیر : ابوالفضل بیدل و امیر حسین مالکی برای نمایش  «رویای اسبی به نام شبرنگ» از مشهد
بازیگری زن:
تقدیر: مریم هاشمی برای نمایش «علاءلدین» از یزد
برگزیده: سارینا رزاق برای نمایش «شکلات فرنگی» از تهران 
بازیگری مرد:
تقدیر : امیر حسین انصافی برای نمایش «عقاب» از تهران
 علی نوروزیان برای نمایش «رویای اسبی به نام شبرنگ» از مشهد

برگزیده:  علیرضا حائری زاده و صاحب حائری زاده برای نمایش «علاءالدین» از یزد
نمایشنامه نویسی
:
تقدیر : کاظم پور مهدی برای نگارش نمایشنامه «شکلات فرنگی» از تهران
برگزیده: مهدی سیم ریز برای نگارش نمایشنامه «رویای اسبی به نام شبرنگ» از مشهد
کارگردانی:
 تقدیر :الهه کیان فرد برای نمایش «علاءالدین» از یزد
برگزیده: محمد جهانپا برای نمایش «رویای اسبی به نام شبرنگ» از مشهد

نمایش برگزیده :
نمایش «رویای اسبی به نام شبرنگ» به کارگردانی  محمد جهانپا از مشهد

 

آزادی 6 زندانی جرائم غیرعمد
خاطرنشان می‌شود در انتهای این مراسم احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: این جشنواره با مشارکت بیش‌از ۱۰۰ هنرمند استان برگزار شده است و با برگزاری این جشنواره، ۶ زندانی جرائم غیر عمد آزاد شده‌اند.

 

 




نظرات کاربران