در حال بارگذاری ...

پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

سرمایه گذاری هدفمند با هنر نمایش برای آینده سازان ایران

 

پیام احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به مناسبت برگزاری بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در شهر اردکان، منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اردکان، احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، در آستانه برگزاری بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان پیامی را منتشر کرد.

متن این پیام به این شرح است: « استان یزد با مردمانی فرهنگ دوست و هنرمندپرور طی سال‌های اخیر شاهد رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری متعددی بود که به لطف پروردگار، برکات مادی و معنوی را به دنبال داشت. برگزاری رویدادهای معتبر هنری در هر جغرافیای فرهنگی می‌تواند مسیری درست در راه اعتلای اندیشه و فرهنگ آن جامعه تلقی شود و به پویایی و ایجاد نشاط اجتماعی کمک کند. به ویژه رویدادهایی که کودکان و نوجوانان را مخاطب قرار دهد و این قشر آینده‌ساز را با خود همراه کند. ما بر این باوریم که برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور برترین و شاخص‌ترین هنرمندان عرصه تئاتر کودک و نوجوان و گروه‌های نمایشی برگزیده از سرتاسر ایران عزیز و همچنین کشورهای مختلف دنیا سرمایه‌گذاری معنوی و هدفمندی برای آینده فکری و اجتماعی فرزندان این خطه خواهد بود. امیدوارم برگزاری مهمترین رویداد هنری استان یزد لحظاتی لذت‌بخش برای تمامی مخاطبان این جشنواره به ویژه مردم شریف و هنر دوست اردکان به همراه داشته و نتایج و دستاوردهای تاثیرگذار و ملموسی برای آنان به ارمغان بیاورد. برای تمامی هنرمندان حاضر در جشنواره لحظاتی به یادماندنی و خاطره‌انگیز در شهر تاریخی و زیبای اردکان و اجراهای بی‌نظیر برای تمامی گروه‌های شرکت‌کننده آرزومندم.»
بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «تئاتر، تمرین ناب زندگی» و با هدف تقویت همدلی و همراهی، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، به دبیری امیر مشهدی عباس، اسفندماه سال ۱۴۰۲ در شهر تاریخی اردکان یزد برگزار می‌شود.
مشروح اخبار بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان را می‌توانید از سایت جشنواره به نشانی https://icy.theater.ir/ دنبال کنید




نظرات کاربران