در حال بارگذاری ...
محمود سالاری در گفت‌وگو با خبرگزاری هنرآنلاین مطرح کرد؛

حضور خانواده‌ها در تئاتر کودک و نوجوان موجب رونق اقتصاد تئاتر می‌شود

محمود سالاری در گفت‌وگو با خبرگزاری هنرآنلاین بیان کرد:حضور خانواده‌ها و استقبال آن‌ها از تئاتر کوک و نوجوان موجب می‌شود تا اقتصاد تئاتر کودک و نوجوان بچرخد؛ شاید یکی از دلایلی که ما شاهد دوره کم فروغ تئاتر کودک و نوجوان هستیم همین است که خانواده‌ها به سبب مشکلات اقتصادی، نمی‌توانند بلیت برای تماشای تئاتر کودک و نوجوان تهیه کنند.

 

پس از آیین رونمایی از پوستر، محمود سالاری در جمع خبرنگاران گفت: الحمدلله امروز جلسه خوبی با اعضای شورای سیاست گذاری داشتیم، تلاش داریم جشنواره خوبی در شهر اردکان با گروه‌های کودک و نوجوان داشته باشیم و امیدواریم یزد به عنوان یکی از استان‌های پرانگیزه برای چنین فعالیتی مامن ما برای برپایی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان باشد.

448418_179

سالاری همچنین در رابطه با جدی گرفته شدن حوزه کودک و نوجوان در تئاتر به خبرنگار هنرآنلاین بیان کرد:جشنواره تئاتر کودک و نوجوان که ما به برگزاری آن اهتمام داریم، یکی از کارهایی است که در راستای پررنگ شدن این گونه تئاتری انجام داده‌ایم. ما تلاش داریم به گروه‌ها کمک کنیم تا کار کودک تولید کنند تا این هنر رو به افول نرود.

وی در پایان افزود: ما تلاش می‌کنیم که تا حدودی اقتصاد گروه‌ها را تامین کنیم اما خانواده‌ها باید برای تماشای این نمایش کودک و نوجوان  اهتمام بیشتری داشته باشند. حضور خانواده‌ها و استقبال آن‌ها از تئاتر کوک و نوجوان موجب می‌شود تا اقتصاد تئاتر کودک و نوجوان بچرخد.هر مقدار که اقتصاد این گونه از تئاتر بچرخد، به همان اندازه تولیدات نیز افزایش پیدا می‌کند. شاید یکی از دلایلی که ما شاهد دوره کم فروغ تئاتر کودک و نوجوان هستیم همین است که خانواده‌ها به سبب مشکلات اقتصادی، نمی‌توانند بلیت برای تماشای تئاتر کودک و نوجوان تهیه کنند.




نظرات کاربران