در حال بارگذاری ...

لیلا همایون: «اتاق من» تلاش و امید را به کودکان می‌آموزد

کارگردان نمایش «اتاق من» با توضیح اینکه هدف نمایش ما این بود که بچه‌ها در شرایط سخت ناامید نشوند و دست از تلاش نکشند، افزود: بچه‌ها باید در شرایط بحرانی و سختی که پیش می‌آید بتوانند انتخاب درستی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، لیلا همایون، کارگردان نمایش «اتاق من» که در بخش مسابقه تئاتر نوجوان جشنواره بیست و هفتم حضور داشت، درباره داستان این تئاتر گفت: داستان یک بچه بیمار است که خودش را در اتاق حبس کرده و با کسی ارتباطی ندارد، تا اینکه  شخصی وارد داستان می شود و سعی می‌کند به او امید دهد و...

او با اشاره به اینکه دغدغه و مسائل نسل جدید متفاوت از نسل گذشته است، افزود: باید تلاش کنیم تا با پیدا کردن این مسائل و آسیب‌شناسی کردن، آن‌ها را حل کنیم.

این کارگردان با بیان اینکه قشر کودک و نوجوان جامعه نگاه متفاوتی دارد و باید با یکسری از مسائل جامعه آشنا شوند، اضافه کرد: این مسائل را باید از پایه به کودکان و نوجوانان آموزش داد.

این کارگردان خاطرنشان کرد: استقبال از جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان و پر شدن سالن‌ها اتفاق بسیار خوبی است.

عوامل نمایش «اتاق من» عبارتند از بازیگران: احمد براتی، فاطمه غلام‌زاده، مهسا آل سعدی؛ دستیار کارگردان و پخش ویدئو ونور: مهدی روزگار؛ نویسنده :محمدرضا فلاحی؛ مدیر صحنه و اجرای موسیقی: امین روزگار؛ منشی صحنه و گریم :عاطفه زارع.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، ششم تیرماه به دبیری‌امیر مشهدی عباس و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنر‌های نمایشی ایران و دیگر سازمان‌ها و نهاد‌های استان همدان، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

مشروح اخبار بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را می‌توانید از سایت جشنواره به نشانی https://icy.theater.ir/fa/ دنبال کنید.




نظرات کاربران