در حال بارگذاری ...

عروسک‌های غول پیکر راوی «یه دنیایی که آدماش آبی‌شن»

میثم کرمی گفت: نمایش «یه دنیایی که آدماش آبی شن» با حضور عروسک‌ها می‌خواهد کارهای خوب و بد را به کودکان آموزش دهد.

به گزارش روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، میثم کرمی نویسنده نمایش عروسکی با بیان اینکه مضمون نمایش آموزش «نه گفتن» به کودکان و نوجوانان است، اظهار کرد: در این نمایش عروسک‌های غول پیکر با مخاطب ارتباط برقرار می‌کنند و 90 درصد مخاطب و تماشاچی‌ها وارد فضای قصه می‌شوند.

وی با بیان اینکه نمایش خیابانی به راحتی با مخاطب ارتباط برقرار کرد و تاثیر بسزایی روی او دارد، گفت: در پایان نمایش؛ مخاطبان در مورد کارهای خوب و بد فکر می‌کنند.

نویسنده نمایش «یه دنیایی که آدماش آبی شن» که در بخش خیابانی جشنواره بیست و هفتم حضور دارد، عنوان کرد: سرانجام نداشتن بدی‌ها و ماندگاری و لذت‌بخش بودن خوبی‌ها از اهداف این نمایش است.

کرمی که از شهر محلات در  بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان حضور دارد، گفت: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان فرصتی مناسب برای ترویج و آموزش ارزش‌ها با زبان هنر و نمایش به کودکان و نوجوانان است.

وی در ادامه به معرفی عوامل اجرایی نمایش «یه دنیایی که آدماش آبی شن» پرداخت و عنوان کرد: زهرا سادات احمدی کارگردان، عسل میرزایی، مرضیه فیروزی و فاطمه گل‌محمدی بازیگران نمایش؛ سید مسعود آقایی، مسعود استادمرادی، ملینا خاک پور و  فائزه سراحه عروسک‌گردان‌ها و آناهیتا کرمی طراح این نمایش هستند.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با هدف تقویت مهارت، رشد، آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، تا ششم تیرماه به دبیری امیر مشهدی‌عباس با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر همدان در حال برگزاری است.

مشروح اخبار بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را می‌توانید از سایت جشنواره به نشانی https://icy.theater.ir/fa/ دنبال کنید.




نظرات کاربران