در حال بارگذاری ...
جشنواره تئاتر کودک پرمخاطب ترین جشنواره در کشور است /

عیادت دبیر جشنواره بیست و هفتم از پیشکسوت تئاتر همدان

دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان  با حضور در منزل هنرمند پیشکسوت همدانی و دیدار با وی عنوان کرد: علاقه همدانی‌ها به جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ستودنی است.

به گزارش روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، امیر مشهدی عباس دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، به همراه سیدمحمدرضا جوادی قائم مقام اجرایی و مدیران ستادی جشنواره بیست و هفتم از نصرالله عبادی هنرمند پیشکسوت تئاتر همدان عیادت کردند.

وی در این دیدار با بیان اینکه همدانی‌ها به گردن جشنواره تئاتر کودک و نوجوان حق دارند، گفت: هیچ مخاطبانی به خوبی تماشاچی‌های همدانی‌ نیستند، زیرا با شور و حال از جشنواره استقبال می‌کنند و حتی در بعضی از سالن‌های نمایش درخواست سانس‌های مجدد دارند.

مشهدی عباس بیان کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان پرمخاطب‌ترین جشنواره در کشور است.

نصرالله عبادی هنرمند پیشکسوت همدانی هم در این دیدار گفت: بنیان اصلی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در سال‌های دور در همدان گذاشته شد.

وی بیان کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در سال  69 با عنوان جشنواره امید در همدان با اجرای تنها چند نمایش برگزار و با استقبال خیلی خوب خانواده‌ها مواجه شد.

این هنرمند پیشکسوت با بیان اینکه در سال‌های اول جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، عضو شورای سیاست‌گذاری بوده است، تصریح کرد: خوشحالم که جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان ماندگار شده است.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش تا ششم تیرماه به دبیری‌امیر مشهدی عباس با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان در حال برگزاری است.

مشروح اخبار بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را می‌توانید از سایت جشنواره به نشانی https://icy.theater.ir/ دنبال کنید.




نظرات کاربران