در حال بارگذاری ...

هفت جلد کتاب شفاهی کودک و نوجوان رونمایی می‌شود/ برگزاری سه مراسم نمایشنامه خوانی در بیست و هفتمین دوره از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

در دومین روز از بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از هفت جلد کتاب شفاهی شامل برنامه بنیاد و تئاتر کودک و نوجوان رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، در حاشیه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، سه برنامه نمایشنامه خوانی برگزار می‌شود.

در دومین روز از بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، برنامه نمایشنامه خوانی، نشست بنیاد تئاتر کودک و نوجوان، به همراه رونمایی از هفت جلد کتاب شفاهی(برنامه بنیاد و تئاتر کودک و نوجوان) برگزار می‌شود.

در ادامه برنامه‌ها، جمعه 3 تیرماه نیز، مراسم نمایشنامه خوانی به همراه نشست انجمن صنفی سراسری نمایش عروسکی برگزار خواهد شد.

شنبه 3 تیرماه نیز علاوه بر برنامه نمایشنامه خوانی، نشستی با حضور دبیر جشنواره تئاتر گرجستان، و دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، ۶ تیرماه، با اعلام برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان می‌دهد.




نظرات کاربران