در حال بارگذاری ...

لیلا بیگوند:
"محیط بانان شجاع" نمایشی برای آموزش حفاظت از حیوانات و آشنایی با محیط بانان

کارگردان نمایش "محیط بانان شجاع" از اجرای این نمایش در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خبر داد و گفت: این نمایش در رابطه با محیط بانی و حفاظت از حیوانات است. 

به گزارش روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، لیلا بیگوند کارگردان این نمایش که در بخش مسابقه تئاتر خیابانی جشنواره حضور دارد، اظهار کرد: حفاظت از حیوانات و آشنایی با وظایف محیط بانی خط داستانی این نمایش است. 
وی ادامه داد: داستان نمایش درباره پسری است که با یک شکارچی مقابله می‌کند و باعث می‌شود پرنده‌های مهاجر و ماهی‌های برکه آزاد شوند و در انتها محیط بان با مشارکت بچه‌ها و تماشاچی‌ها، تله‌های حیوانات، قلاب ماهیگیری و قفس‌ها را جمع می‌کنند. 
بیگوند با تاکید بر اینکه حفاظت از محیط زیست و آشنایی با محیط بان هدف اصلی این نمایش است، افزود: نمایش "محیط بانان شجاع" با تکنیک عروسکی ساخته شده و تمام عروسک‌ها نیمه غول پیکر هستند. 
این کارگردان مطرح کرد: در ابتدا بچه‌ها با دیدن نمایش‌های جشنواره باید بیاموزند و این آموزه‌ها را در زندگی روزمره به کار بگیرند، همچنین علاوه بر ایجاد نشاط و سرگرمی به زمینه آموزش نیز باید پرداخته شود. 
وی در پایان به معرفی عوامل نمایش پرداخت و گفت: میثم میثاقی، زهرا صباغی، سمیه بیگوند، علیرضا کردی، انوشه علی نژاد، رضا علی نژاد و لیلا بیگوند بازیگران نمایش هستند، موسیقی نمایش بر عهده ابراهیم حمیدی است و طراحی و ساخت عروسک‌ها را لیلا بیگوند انجام داده است.
بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با هدف تقویت مهارت، رشد، آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری امیر مشهدی‌عباس با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در کهن‌شهر همدان برگزار می‌شود.




نظرات کاربران