در حال بارگذاری ...

معرفی هیات داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، هیات داوران بخش نمایشنامه‌نویسی این دوره از جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، هیات داوران مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره بیست و هفتم تئاتر کودک و نوجوان؛ متشکل از هنگامه مفید، احمد بیگلریان و بهرام جلالی‌پور، 105 اثر ارسالی به دبیرخانه بیست و هفتم را ارزیابی و انتخاب خواهند کرد.

هیات داوران بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی از هنرمندان باسابقه عرصه ادبیات نمایشی و کارگردانی نمایش کودک و نوجوان هستند.

هنگامه مفید، شاعر، نویسنده، بازیگر و کارگردان نمایش کودک و نوجوان و عروسکی است. او فارغ‌التحصیل ادبیات دراماتیک از دانشگاه تهران است که تجربه نویسندگی و کارگردانی ده‌ها نمایش و مجموعه تلویزیونی کودک و نوجوان را در کارنامه دارد.

احمد بیگلریان نویسنده، کارگردان و پژوهشگر باسابقه تئاتر کشور و شهر همدان است. حاصل پنجاه سال فعالیت مستمر، این هنرمند، کارگردانی 43 متن نمایشی و تالیف 35 نمایشنامه، همچون « زنگ انشاء»، «جشن تولد»، «آوازهای کودکانه» و... است.

بهرام جلالی‌پور، نمایشنامه‌نویس، فیلمنامه‌نویس، پژوهشگر ادبیات نمایشی و منتقد تئاتر دارای دکتری زبان و ادبیات فرانسه با گرایش تئاتر و عضو هیئت علمی دانشگاه هنر است. کتاب «نقد دراماتیکی نمایشنامه‌های کودکان و نوجوانان» از آثار این هنرمند است.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، در اسفند ماه سال جاری، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.




نظرات کاربران