در حال بارگذاری ...
در بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

تمایل کارگردان فرانسوی برای حضور مجدد در جشنواره‌ کودک همدان

کارگردان فرانسوی گفت: اگر شانس داشته باشم بسیار علاقمندم که به دوره‌های بعدی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان راه پیدا کنم.


به گزارش روابط عمومی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاترکودک و نوجوان همدان، اِل آماری بوتروس با بیان اینکه این نمایش به حضور یک دلقک در سرزمین بازی‌های کامپیوتری می‌پردازد، اظهار کرد: این دلقک از محیط بیرون ترس دارد و با بازی کامپیوتری که هدیه می‌گیرد، وارد دنیای بازی‌ها شد و در آخر به زندگی حقیقی خود برمی‌گردد.
او با بیان اینکه بازی‌های رایانه‌ای در تمام دنیا طرفدار دارد، افزود: پیام نمایش این بود که زندگی در فضای واقعی بسیار بهتر از فضای مجازی است و با توجه به اینکه می‌خواستم این نمایش مطابق با فرهنگ‌های مختلف دنیا اجرا شود، آن را بدون کلام ساختم.
بوتروس به اختصاص سالن‌های متعددی برای تئاتر کودکان و نوجوانان در فرانسه، اشاره و تصریح کرد: ساخت نمایش‌ مخصوص سنین پایین در فرانسه برای اهالی تئاتر جایگاه ویژه‌ای دارد.
او با اشاره به اینکه در یک سایت بین‌المللی، با فراخوان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان روبه‌رو شدم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شانس آوردم که اثر من در جشنواره بیست  و ششم پذیرفته شد.
این هنرمند فرانسوی با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی توسط مخاطبان از جشنواره را شاهد هستیم، گفت: همدان شهر بسیار جالبی است که آثار تاریخی و دیدنی زیادی دارد و بسیار خوشحالم که مردم ایران را برای اولین بار می‌بینم.
او یادآور شد: اگر شانس حضور در دوره‌های بعدی جشنواره را داشته باشم، بسیار علاقمندم که در ایران و همدان حضور داشته باشم.




نظرات کاربران