در حال بارگذاری ...
کارگردان آرژانتینی:

جشنواره کودک همدان، جشنواره‌ای حرفه‌ای است

خوان کروز براکامونته کارگردان آرژانتینی که در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان شرکت کرده است، گفت: استقبال هنرمندان و همچنین مردم همدان از جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، نشان می‌دهد که شاهد برگزاری یک جشنواره حرفه‌ای هستیم.


به گزارش روابط عمومی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، خوان کروز براکامونته که با نمایش «سیرک ماندراگورا» در جشنواره بیست و ششم حضور دارد، اظهار کرد: این نمایش علاوه بر حرکات نمایشی و جذابیت‌های بصری، احساسات انسانی را در طول داستان به مخاطبان منتقل می‌کند.
او همچنین تصریح کرد: در نمایش‌های بی‌کلام، باید با حرکات بدنی، حرکات چهره، ریتم و موسیقی، پیام موردنظر را منتقل و با مخاطب ارتباط برقرار کند.
براکامونته با بیان اینکه در آرژانتین، گروه‌های نمایشی زیادی در بخش کودک و نوجوان فعالیت می‌کنند، یادآور شد: در این کشور، نمایش‌های کودک و نمایش‌های عروسکی به طور جدی مورد استقبال هنرمندان است.
او در خصوص شناخت هنرمندان آرژانتین از جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، خاطرنشان کرد: چند سال پیش، اخبار و اطلاعاتی در خصوص برگزاری این جشنواره به هنرمندان آرژانتینی رسید و حضور در جشنواره برای ما جذاب بود.
این کارگردان آرژانتینی با اشاره به حضور گسترده مردم همدان در سالن‌های نمایش، اظهار کرد: حضور گروه‌های متعددی از کشورهای مختلف و این میزان استقبال مردم از جشنواره، نشان می‌دهد که شاهد برگزاری جشنواره‌ای حرفه‌ای هستیم.
او افزود: خوشبختانه تئاتر کودک و نوجوان در آرژانتین نیز از استقبال خوبی از سوی مردم برخوردار است.
براکامونته گفت: شرایط برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان به‌گونه‌ای‌ست که علاقمندیم در سال‌های آینده نیز در جشنواره حضور داشته باشیم.
هنرمندان آرژانتینی برای اولین بار در دوره بیست و ششم جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان حضور دارند.




نظرات کاربران