در حال بارگذاری ...
عضو هیئت انتخاب بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

توجه ویژه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به رده سنی مخاطبان

نگار نادری درباره ویژگی های تئاتر خردسال گفت: توجه به رده سنی و ظرفیت بخش خردسال و نیز مشارکت خردسالان در نمایش از ویژگی های مهم این حوزه است.



به گزارش روابط عمومی بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، نگار نادری با بیان اینکه جدا بودن بخش های خردسال، کودک و نوجوان نشان از توجه جشنواره به رده سنی است، افزود: برای تولید یک تئاتر خوب باید ابتدا به سن مخاطب توجه شده و سپس کار تولید شود.
او با بیان اینکه تئاتر خردسال باید با زبانی ساده و خلاق مسائل مورد نیاز خردسالان را بیان کند، افزود: روانشناسی کودک در کنار خلاقیت و هنر تئاتر لازمه یک نمایش خوب است.
نادری با توضیح اینکه تئاتر کودک و نوجوان اهمیت بسیار بالایی دارد و جشنواره های متعددی در این زمینه برگزار می شود، گفت: جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معتبر ترین جشنواره در زمینه کودک است و هر دوره به کیفیت آن اضافه می شود.
او با بیان اینکه کودک امروز، می تواند فرد بسیار مفیدی در آینده باشد، اضافه کرد: توجه بیشتر به کودکان و بها دادن به آن ها و ایجاد یک انجمن تخصصی کودک و نوجوان، بر آینده آن های تاثیر بسیاری دارد.
 بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «کودک، طبیعت، تئاتر» از 16 تا 21 آبان ماه 1398 در همدان برگزار می شود.


 




نظرات کاربران