در حال بارگذاری ...
مراسم افتتاحیه مردمی جشنواره بیست وششم، همزمان با جشن آغاز امامت حضرت مهدی(عج)

عمو مهربان، عمو حمید و خاله رویا مجریان برنامه افتتاحیه جشنواره

مراسم افتتاحیه جشنواره بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان و جشن ویژه آغاز امامت حضرت مهدی (عج) فردا (پنجشنبه ۱۶ آبان ماه) از ساعت ۱۴ در میدان آرامگاه بوعلی سینا، ابتدای پیاده راه بوعلی سینا آغاز خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، مراسم افتتاحیه جشنواره از میدان آرامگاه بوعلی سینا، ابتدای پیاده راه بوعلی سینا به سمت میدان امام خمینی (ره) با حضور هفت گروه هنری و عروسکی و همراه با موسیقی های شاد و مفرح برگزار می شود.
در این مراسم پنج عروسک غول پیکر با شخصیت های مختلف، گروه نقره ای تنان، عروسک های تن پوش، چوب پاها، گروه دلقک ها و عروسک های دستی با شخصیت های مورد علاقه کودکان در مسیر پیاده راه بوعلی سینا برای کودکان اجرای برنامه خواهند داشت.
در طول مراسم افتتاحیه بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، بادکنک های رنگارنگ، پرچم های رنگی و دیگر اقلام فرهنگی به کودکان اهدا می شود.
همچنین در میدان امام خمینی (ره)، خاله رویا، عمو مهربان و عمو حمید بر روی تریلی سیار تئاتر برای کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم افتتاحیه برنامه هایی شاد و متنوع همراه با موسیقی اجرا می کند.
قسمت دوم برنامه های مراسم افتتاحیه بعد از اقامه فریضه نماز جماعت در امامزاده شاهزاده حسین(ع)، برگزار می شود.
ادامه مراسم افتتاحیه بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، اجرای نمایش «تنها یک زمین داریم» به کارگردانی حمیدرضا اردلان و با حضور 70 عروسک‌ غول‌پیکر خواهد بود.
بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «کودک، طبیعت، تئاتر» از 16 تا 21 آبان ماه 1398 در همدان برگزار می شود.




نظرات کاربران