در حال بارگذاری ...
یک شهریورماه همزمان با روز همدان

انتشار اولین ویدئو رسانه ی هنرمندان و تئاتر کودک و نوجوان

اولین ویدئو رسانه ی هنرمندان و تئاتر کودک و نوجوان توسط ستاد روابط عمومی بیست و ششمین جشنواره ی بین المللی تئاتر کودک و نوجوان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی بیست و ششمین جشنواره ی بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ، اولین ویدئو رسانه ی هنرمندان و تئاتر کودک و نوجوان با حضور مجید قناد دبیر دوره ی بیست و ششم ، روز یکم شهریورماه مصادف با روز همدان منتشر شد. 

در این ویدئو رسانه ها ی یک دقیقه ای سعی شده است هنرمندان عرصه های مختلف از ایران و حتی بین الملل درباره تئاتر کودک و نوجوان دیدگاه ، چشم انداز و مواردی که تئاتر کودک و نوجوان را از سایر رسانه ها متمایز و تاثیرگذارتر میکند ، بیان کنند .
هدف از تهیه ی این ویدئو رسانه ها علاوه بر مستندسازی بخشی از هویت تئاتر کودک و نوجوان ، توجه هنرمندان و مردم به تاثیر و نقش پررنگ تئاتر کودک و نوجوان برای تحول و تعالی اندیشه در رشته های گوناگون هنری و علمی است.
در اولین ویدئو رسانه ی هنرمندان و تئاتر کودک و نوجوان ، مجید قناد دبیر بیست و ششمین جشنواره ی بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ، از هنرمندان و مردم برای حضور پرشور در این دوره از جشنواره دعوت میکند و بر اهمیت تئاتر کودک و نوجوان همپای تئاتر بزرگسال تاکید می کند. 
بیست و ششمین جشنواره ی بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار "کودک ، طبیعت ، تئاتر" از16 تا 21آبان ماه در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.




نظرات کاربران