در حال بارگذاری ...
نروژ و اسپانیا به جشنواره می آیند؛

رویارویی با ترس در نمایش "خیلی دور"

نمایش "خیلی دور" کار مشترک دو کشور نروژ و اسپانیا به کارگردانی کریستین گرانادوز در آخرین روز برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، در نمایش "خیلی دور" دو شخصیت که از دوردست آمدهاند؛ با زره قرمز خود به سرزمینی میروند که هیولاها خود را مخفی کردهاند. در این اثر حوادث شگفتانگیز در گرو رویارویی با ترس است.

این نمایش تولید از کمپانی اِلرتسن و گرانادوس و لاماتراکاتاکا است.

کریستین وید مَن بازیگر و عروسک‌گردان نمایش است.

کریستین ویدمَن و سارا سِرانو نویسندگان و کریستین گرانادوز کارگردان نمایش هستند.

طرح و ایده نمایش را کریستین ویدمَن، آهنگسازی را آندرس اِلرتسن، طراح صحنه را کریستین ویدمَن و نورنمایش را آندرس اِلرتسن و اُکتاویو گومز وازکوز به عهده داشتند.

نمایش "خیلی دور" کاری مشترک دو کشور نروژ و اسپانیا به مدت 30 دقیقه اجرا می‌شود.

کریستینا گرانادوس نویسنده و کارگردان تئاتر در سِویل اسپانیا به دنیا آمد. تحصیلاتش را در اسپانیا به پایان برد. سپس برای ادامه تحصیل در رشته تئاتر به کمپانی تخصصی رشتۀ تئاتر نروژی پیوست.

او در کمپانی تخصصی تئاتر نروژیها با عنوان "تئاتر نور" شروع به فعالیت عملی و یادگیری رشته نمایش کرد. در طول سال‌های 2002 تا 2006 پس از 4 سال کار علمی در حیطه تئاتر، توانست نمایشهای متعدد و متفاوتی را تولید کند و به صحنه ببرد.

همچنین در طول این سالها به فعالیت در سازمانهای بینالمللی تئاتر و تورهای آموزشی پرداخته است. کریستینا گرانادوس در طول این سال‌ها تجارب زیادی را در زمینه یادگیری هنر بازیگری فراگرفته است.

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 4 آذر با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان می دهد.




نظرات کاربران