در حال بارگذاری ...

نصب نماد جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در محوطه تالار فجر همدان

معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و مدیر اجرایی رئیس جشنواره از نصب نماد جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در محوطه تالار فجر همدان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، هادی فیض‌منش با تأکید بر اینکه امسال برای 25 سالگی جشنواره برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است، گفت: جشن ربع قرن برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان و جشن صد سالگی تئاتر کودک از جمله این برنامه هاست.

وی افزود: بر اساس مذاکره‌ای که در ستاد جشنواره با شهرداری همدان داشتیم، ابتدا پارک کودک برای این منظور در نظر گرفته شده بود که درنشست‌های بعدی با حضور  کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرداری همدان، محوطه تالار فجر برای نصب نماد جشنواره انتخاب شده است.

فیض‌منش خاطرنشان کرد: تالار فجر در مجاورت آرامگاه بوعلی سینا قرار گرفته و یکی از سالن‌های اصلی اجرای نمایش‌های جشنواره است؛ علاوه بر این در طول سال هم برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در این مجموعه برگزار می‌شود و برای نصب المان جشنواره مناسب‌ترین مکان است.

مدیر اجرایی جشنواره گفت: سعی کردیم جشنواره امسال در نهایت کیفیت و متفاوت‌تر از سال‌ها گذشته برگزار شود؛ از این رو مراسم رونمایی پوستر جشنواره در قالب یک جشن با حضور دانش‌آموزان حاشیه شهر برگزار شده و هدیه اهدایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران به تعداد کل دانش آموزان اهدا شد.

 




نظرات کاربران