در حال بارگذاری ...

اعلام آمادگی شهرداری همدان برای همکاری در برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

شهردار همدان اعلام کرد از تمام ظرفیت‌ های شهرداری برای همکاری در برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌ المللی تئاتر کودک و نوجوان استفاده خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان؛ نشست مشترک احمدرضا احسانی رئیس جشنواره بیست و هفتم با سیدمسعود حسینی شهردار همدان، در راستای هماهنگی برای برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با تأکید بر هم‌افزایی بیشتر با شهرداری و سایر ارگان‌ها برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره بیست و هفتم،گفت:امیدواریم همکاری‌های لازم برای تقویت زیرساخت‌های شهر در ایام برگزاری جشنواره صورت بگیرد.

احمدرضا احسانی افزود:تلاش بر این است که با کاهش موازی‌کاری‌ها،همکاری و تعامل با دستگاه‌های مرتبط و اثرگذار در اولویت قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه سالن تالار فجر یکی از سالن‌های اصلی اجرای نمایش‌های جشنواره است،خاطرنشان کرد:انتظار می‌رود زیرساخت‌های لازم و استانداردسازی در این سالن،برای افزایش کیفیت اجرای نمایش‌ها فراهم شود.

احسانی همچنین تصریح کرد:در دوره بیست و ششم توجه ویژه‌ای به مناطق کمتر برخوردار شهر صورت گرفت و تلاش شد با اجرای نمایش توسط سن سیار و اهدای هدایا،کودکان مناطق مختلف از برنامه‌های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بهره‌مند شوند.

وی افزود:امسال نیز تلاش ما بر این است که با همکاری دستگاه‌ها،اجرای نمایش برای کودکان مناطق حاشیه شهر با جدیت دنبال شود.

شهردار همدان نیز در این نشست با بیان اینکه شهرداری از تمام توان و ظرفیت خود برای برگزاری جشنواره بیست و هفتم استفاده خواهد کرد،گفت:در این دوره همانند دوره‌های قبل،سازمان فرهنگی،اجتماعی شهرداری همدان در کنار ستاد برگزاری جشنواره خواهد بود.

سیدمسعود حسینی با تأکید بر تلاش برای هم‌افزایی در برگزاری جشنواره،اظهار کرد:در حال حاضر سالن تالار فجر در مرحله تعمیر و تجهیز است و تا برگزاری جشنواره آماده بهره‌برداری خواهد بود.

این جلسه با حضور سیدمحمدرضا جوادی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل،داوود ابوترابی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل،امید گلابتونچی مشاور مدیرکل و هادی بلاغی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان تشکیل شده بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران