در حال بارگذاری ...
از کشور افریقای جنوبی؛

"رویا" نمایشی برای بچه‌های فراموش شده دنیا

نمایش "رویا" به کارگردانی هِلانهلا مکوانزی از کشور آفریقای جنوبی در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اجرا خواهدشد.

به گزارش روابط عمومی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، در نمایش "رویا" به این موضوع تاسف‌انگیز پرداخته می‌شود که دزدیدن و قاچاق بچهها یکی از مشکلات واقعی در اکثر کشورهای جهان است. این نمایش به تمام بچههای فراموش شده جهان تقدیم شده.

نمایش علاوه بر این که اشک مخاطب را درمی‌آورد موجب شادمانی و خنده او خواهدشد.

نمایش "رویا" کاری از کمپانی تئاترلانچ باکس از کشور آفریقای جنوبی به مدت 45 دقیقه اجرا می‌شود.

استوارت پالمر، آماندا والِلا و مکدیسی سِدانی بازیگران نمایشند.

آماندا والِلا نویسنده و هِلانهلا مکوانزی کارگردان "رویا" هستند.

هِلانهلا مکوانزی در کارنامه حرفهای خود فعالیت 30 ساله تئاتری دارد. او همچنین به شکل حرفهای و بینالمللی در کشورهای از جمله انگلستان و اسکاتلند آموزش تئاتر دیده است.

او در زمینههای متعددی از جمله برنامه‌های تلویزیونی ملی و بینالمللی، ساخت فیلم، آگهیهای تبلیغاتی و تولید نمایشنامه و تئاتر فعالیت داشته است. همچنین سال‌ها در زمینه صداپیشگی مشغول به فعالیت بوده است.

در جشنواره های متعدد بینالمللی حضور داشته و جوایز زیادی را در بازیگری و کاردانی کسب کرده است. او نمایشهای فراوانی را در "بوتسوانا" به صحنه برده.

نمایش "رویا" دومین تولید کمپانی "تئاتر لانچ باکس" محسوب می‌شود.

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 29 آبان تا 3 آذر ماه با دبیری مریم کاظمی و به میزبانی شهر همدان برگزار می‌شود.




نظرات کاربران