در حال بارگذاری ...
دبیر جشنواره در گفت‌وگو با فارس:

ارز جشنواره تئاتر کودک تأمین شد/ شرایط ایده‌آل نیست

دبیر بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک عنوان کرد: مساعدت مرکز هنرهای نمایشی باعث شده تا حدودی تأمین ارز برای بخش بین‌الملل انجام شود اما شرایط ایده‌آل ما نیست.

روز گذشته آیین رونمایی از پوستر بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک با حضور مریم کاظمی دبیر جشنواره و اهالی هنر و دانش آموزان در یکی از مدارس شهر همدان برگزار شد.کاظمی در گفت‌وگویی که اخیرا با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس انجام داده بود درباره بالا رفتن نرخ ارز و وضعیت بودجه جشنواره گلایه‌هایی را مطرح کرد و اینکه وضعیت بخش بین‌الملل هنوز مشخص نیست و نیازمند حامی مالی برای برپایی این بخش هستند.

13970723000400_Test_PhotoO.jpg

با توجه به اینکه دو هفته تا برپایی جشنواره باقی است، کاظمی امروز به خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس گفت: هنوز محدودیت‌های ما در زمینه تأمین منابع مالی بخش بین‌الملل باقی است اما با مساعدت شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی تا حدودی کار این بخش را پیش بردیم تا بر زمین نماند.

وی در ادامه یادآور شد: فعلاً تامین مالی تا اندازه‌ای انجام شده است اما درباره جزئیات آن تصمیم دارم در نشست خبری، بیستم آبان ماه صحبت کنم.

کاظمی با اشاره به اینکه دو هفته تا جشنواره باقی مانده و فرصتی برای کارهای جدید در عرصه بین‌الملل نیست، گفت: ما تا جایی که توانستیم کارها را پیش بردیم هر چند که ایده‌آل‌مان صورت نگرفته است.

وی در پاسخ به این سؤال که چه تعداد گروه خارجی امسال در جشنواره حضور پیدا می‌کنند، گفت:‌ اجازه دهید در نشست خبری در این رابطه توضیح خواهم داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی، آذر ماه امسال در شهر همدان برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران