در حال بارگذاری ...
در اختتامیه جشنواره برگزار شد

نکوداشت احترام برومند و عباس دوست قرین

احترام برومند در آیین نکوداشت خود با تشکر از همه مسئولین جشنواره گفت: امیدوارم به حرف های که دبیر جشنواره در مورد تئاتر زد توجه شود

 

به گزارش روابط عمومی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ؛ برگزاری آیین نکوداشت دو هنرمند شناخته شده تئاتر و تلویزیون بخشی از آیین پایانی جشنواره بیست و چهارم بود.

احترام برومند در این مراسم با بیان اینکه امروز از من تجلیل می شود در حالیکه خود را لایق نکوداشت نمی دانم ؛ بیان کرد: مریم کاظمی دبیر جشنواره و کسانیکه از بنده تجلیل کردند ممنونم،  خواستند کم لطفی سالیانی  راجبران کنند که البته خود در آن دخالت نداشتند.
 برومند در ادامه با اشاره به اینکه در  شما کودکان دیروز ، گوشه گمشده خاطرات بچگی خود را جستجو می کنم ؛ اظهار کرد: زمانی  که به شما نگاه می کنم بچه هایی که در دورانی که من کار کودک می کردم ؛ کودکی خود را گذراندند و من می بینم  شما هر آنچه هستید ؛ دلسوزانه برای تعالی کشور کار می کنید؛ برای من بزرگترین افتخار و جبران است.
وی در ادامه افزود:  جای شهرام کرمی را که چندین سال دبیری این جشنواره را بر عهده داشت  را خالی می کنم و  اعلام می کنم که خانم کاظمی می تواند جانشین خوبی برای وی در سالیان سال باشد.

عباس دوست قرین هنرمند دیگری بود که در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفت. او خودش را فرزند جشنواره تئاتر کودک و نوجوان امید دانست.




نظرات کاربران