در حال بارگذاری ...
رضا روان :

نمایش «من و مادربزرگه» بهشت را برای کودکان ترسیم می کند

نمایش من و مادربزرگه کاری از رضا روان در بخش ویژه همدان در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در شهرستان اسدآباد به روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، رضا روان کارگردان در خصوص این نمایش گفت: نمایش من و مادربزرگه برای کودکان سنین «الف» طراحی شده است و دیدگاهی روانشناسی به کودکان دارد.

وی با بیان اینکه مقوله مرگ برای کودکان سنین «الف» و «ب» ناشناخته است، افزود: این نمایش سعی دارد با دیدگاهی روانشناسی به سوالات کودکان در خصوص مرگ عزیزان خود، همچون مادربزرگ ها و پدربزرگ ها پاسخ دهد.

روان تصریح کرد: در این نمایش با استفاده از نورپردازی، ویدئو پرژکشن و طراحی صحنه، فضایی از جهان دیگر همچون بهشت را برای کودکان ترسیم می کنیم تا تصویری از آنجا در ذهنشان شکل گیرد.

این کارگردان، تم نمایش را عروسکی اعلام کرد و گفت: مینا دختری است که بیشتر وقت خود را با پدر بزرگ و مادربزرگ خودش می گذراند؛ طی حادثه ای در حین بازی مادر بزرگ خود را از دست می دهد و چرخ زندگی‌اش دچار تغییر و تحول می‌شود.

هادی لایقی، حجت محمدی، نوشین به‌منش، دنیا نوربخش، سیما لاهوتی، فاطمه نوری بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش می کنند.
نمایش من و مادربزرگه نوشته عباس دوست قرین با آهنگسازی علیرضا ستاری و عروسک گردانی سودابه طاهری، دریا اسماعیلی، فاطمه رشیدی و هانیه شنگولی، رعنا طریقتی مدیر صحنه ، بهروزناصر شریعتی مشاورکارگردان، محمد موسوی پاک نهاد دستیار کارگردان، نرگس ویسی عروسک ساز و به کارگردانی رضا روان در بخش ویژه همدان در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در شهرستان اسدآباد به روی صحنه خواهد رفت.

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 10 تا 15 آذر با دبیری مریم کاظمی در همدان برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران