در حال بارگذاری ...

پرده پایانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با حضور هنرمندان ، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان تئاتر کشور و مدیران فرهنگی و هنری استان همدان در سالن بوعلی با معرفی برترین های نمایش کودک در بخش های رقابتی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و  نوجوان ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در آیین اختتامیه جشنواره گفت: هنر جریانی است برای نگاه بلند و رسیدن یه کمال تئاتر یکی از مسیر هایی است  رسیدن به کمال را هموار میکند اگر نگاه ما بلند باشد آسمان با همه  ارتفاعش به بلندای زمین نمی رسد. نگاه بلند نیازی به  توجه فیزیکی  آسمان ندارد نگاه که بلند باشد  زمین  بلند ترین  جای هستی است و تئاتر این مسیر را فراهم میکند.

تئاتر کودک و نوجوان پایه خلاقیت است برای رسیدن به کمال  چون زیبایی دارد و کودک شفافیت و صداقت دارد کودک کمال را می سازد و بین زمین و آسمان پیوند می زنند

افلاطون  میگوید که ما اصالتمان در ماورا است   اگر نگاهمان بلند باشد زمین هم ماورا است  اگر چشممان به افق باشد در شب هم می شود خورشید را دید

وی افزود:بیست و پنج سال پیش شخصی به نام  محمد حسین صوفی جشنواره تئاتر کودک را در همدان   بنیان نهاد و امروز جای تقدیر از این شخصیت بزرگ است.

تجلیل از محمدحسین صوفی ، بنیانگذار جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان و شهرام شیراخوانی با حضور معاون هنری وزیر ، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی ، صوفی شهردار همدان ، اردشیر صالحپور و علیرضا درویش نژاد برگزار شد.

معرفی برگزیدگان بخش مسابقه نمایشنامه نویسی

هیأت داوران مسابقه نمایشنامه­نویسی بیست و پنجمین جشنواره بین­المللی تئاتر کودک و نوجوان متشکل از آقایان: محمد چرم­شیر، بهرام جلالی­پور و حمیدرضا نعیمی  از آثار زیر با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ هر کدام 000/000/15 ریال بدون اولویت  تقدیر کرد.

 «عقیل جماعتی» برای نگارش نمایشنامه  «شعله­های خارک هیچ گاه خاموش نمی­شوند» از خارک، «عماد نصرآبادی» برای نگارش نمایشنامه «کتاب خورها» از مشهد و «سمیرا سلیمانی فارسانی» برای نگارش نمایشنامه «ماه و ماهی» از فارسان

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی : تئاتر کودک کیمیای همدلی است

سید مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه اظهار کرد: خوشحالم که در این ایام و در روز میلاد پیامبر اکرم(ص) و فرزند کریمش در بیست و پنجمین ایستگاه قطار تئاتر کودک هستم و امیدوارم که این جشنواره به اتفاقات خوش مزین شده باشد.

وی با بیان اینکه میزبانان ابن جشنواره از همین امروز با شور و ذوق نقشه جشنواره 26 ام را در سر  می پرورانند، افزود: فرهنگ و هنر هر جامعه به نوعی نحوه ابراز احساس در آن جامعه  است و بیان کننده کیفیت زندگی آن هاست.

حسینی ادامه داد: شناخت و  طریق تعالی این هنر باید در دستور کار قرار گیرد و چرا که تئاتر از مهترین جلوه های هنری است و همیشه در اولویت دولت ها و حکومت ها قرار داشته است.

معاون امور هنری وزارت ارشاد تصرح کرد: به هنر به عنوان عام و به تئاتر به عنوان یک هنر و رسانه در جامعه باید توجه شود  چرا که تئاتر مردم را به گفت گو، تعالی و صلح سوق می دهد.

حسینی گفت: جشنواره تئاتر کودک یک کیمیای همدلی است و این همدلی بارها وبارها تجربه شده است.

وی ادامه داد: تئاتر امروز متعهدانه به وجود آمده و علاج آسبب ها خواهد بود و به شکل دلخواه می آموزاند

وی افزود: تئاتر کودک و نوجوان امروز در یک صدسالگی خود قرار دارد و این مهم به همت باغچه بان قد کشید و به باغستان امروز رسید و باید بی درنگ شنیده شود.

وی افزود: باید شگرد های تربیتی در نمایش بازنگری شود و هم قدمی خانواده ها و همکاری  آنها میتواند در تاثیرگذاری آن نقش آفرین باشد.

معاون امور هنری وزارت ارشاد در پایان از مسئولین استان و هنرمندان سخت کوش تئاتر تشکر کرد و گفت: تئاتر پدیده آورنده امید و رو به ترقی است و ما نیز با تاسیس تماشاخانه های مخصوص تئاتر کودک توجه خود را بیش از پیش نشان خواهیم داد و در سال بعد به جز در همدان به موازات در دیگر استان های خواهان این جشنواره را برگزار خواهیم کرد.

اهدا جوایز بخش مسابقه تئاتر خردسال

هیأت داوران این مسابقه متشکل از آقایان: حسین محب اهری، مجید قناد و خانم لاله صبوری آراء خود را به شرح زیر اعلام می­دارند:

موسیقی

برگزیده: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیم می­شود به جناب آقای «علیرضا ستاری» برای موسیقی نمایش «آدم برفی» از همدان

طراحی صحنه

برگزیده: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیم می­شود به جناب آقای «محمد طالبی» و سرکار خانم «راضیه پاشایی» برای طراحی صحنه نمایش «سفر دندان­ها» از همدان

بازیگری مرد

برگزیده: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیم می­شود به جناب آقای «امیرحسین انصافی» برای بازی در نمایش «رویای سفید» از تهران

بازیگری زن

برگزیده: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیم می­شود به سرکار خانم «سوده سعدائی» برای بازی در نمایش «رویای سفید» از تهران

نمایشنامه­نویسی

برگزیده: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیم می­شود به سرکار خانم «نگار نادری» برای نگارش نمایشنامه «لباسهای رنگارنگ» از  لاهیجان

کارگردانی

برگزیده:تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیم می­شود به سرکار خانم «شراره طیار» برای کارگردانی نمایش «گورخر سیاه» از تهران

جایزه ویژه

هیأت داوران در این بخش جایزه ویژه خود را شامل لوح تقدیر  و جایزه نقدی به جهت توجه به ویژگی­های متناسب با هدف­های فراخوان جشنواره و تناسب آثار برای اجرا در مراکز آموزشی پیش دبستانی، کودکستان و مهد کودک­ها به نمایش «لباس­های رنگارنگ» به کارگردانی نگار نادری از لاهیجان تقدیم می­کند.

مریم کاظمی : امیدوارم زیر چتر شعار جشنواره زمینه تبدیل کودکان به زنان و مردان آهنین  فراهم شود

بخش بعدی این مراسم به سخنرانی مریم کاظمی دبیر دوره بیست و پنجم اختصاص یافت.

دبیر بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با سلام به کودکان و نوجوانان ایران، مردم همدان و همه هنرمندان گفت: جشنواره ای دیگر را باهم به پایان بردیم.

مریم کاظمی با بیان اینکه : جشن ها متاثر از رویدادها و رویدادها متاثر از شرایط اجتماعی هستند، افزود: هویت یعنی شخصیت مستقل و خوشبختی.

وی در ادامه گفت: امیدوارم زیر چتر شعار چشنواره زمینه تبدیل کودکان به زنان و مردان آهنین  فراهم شود.

وی با بیان اینک جشنواره تئاتر کودک و نوجوان قادر نیست همه مشکلات شخصی، شغلی و اجتماعی ما را حل کند، افزود: اما تئاتر می تواند به فعالیت هنری ما جهت بدهد.

کاظمی با بیان اینکه دنیای تئاتر محدودیتی ندارد چون نمایش حد و مرزی ندارد، اضافه کرد: توجه همه را به کمپین حمایت از نمایش الیورتویست اثر کانون اصلاح و تربیت تهران جذب می کنم و امیدوارم با مشارکت خود در کمپین، زمینه اتفاقات خوبی را فراهم‌کنیم.

در ادامه مراسم بزرگداشت مریم سعادت با حضور سید مجتبی حسینی ، مریم کاظمی ، علیرضا درویش نژاد ، شهرام کرمی ، استاد عبادی پیشکسوت تئاتر همدان بر صحنه برگزار شد . در پایان این بخش بود که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد : دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از فردا مستقر می شود و کار خود را آغاز خواهد کرد.

معرفی برترین های بخش مسابقه تئاترخیابانی

هیأت داوران این مسابقه متشکل از آقایان: مجید امرایی، محسن پورقاسمی و خانم مریم معترف آراء خود را به شرح زیر اعلام کردند:

موسیقی

برگزیده: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیم می­شود به آقایان «احمد جعفری» و «امیرمحمد انصافی» برای موسیقی نمایش «رویای درون کودک» از تهران

طراحی فضا و لباس

برگزیده: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیم می­شود به آقای «حمیدرضا زارعی» برای طراحی فضا و لباس نمایش «دوباره» از همدان

بازیگری مرد

تقدیر: هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از آقای «حمیدرضا رضایی مجد» برای بازی در نمایش «گوجی و ووجی» از همدان تقدیر می­کند.

برگزیده: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیم می­شود به آقای «مهدی حبیبی» برای بازی در نمایش «کتاب قدیمی پدر بزرگ» از تهران

بازیگری زن

تقدیر: هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از خانم­ «زهره قاسمی» برای بازی در نمایش «رویای درون کودک» از تهران تقدیر می­کند.

برگزیده: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیم می­شود به سرکار خانم «نرگس خاک کار» برای بازی در نمایش «کتاب قدیمی پدربزرگ» از تهران

طرح و ایده

تقدیر: هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از خانم «زهرا مریدی» برای طرح و ایده نمایش «رویای درون کودک» از تهران تقدیر می­کند.

برگزیده: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیم می­شود به سرکار خانم «نرگس خاک کار» برای طرح و ایده نمایش «کتاب قدیمی پدر بزرگ» از تهران

کارگردانی

تقدیر: هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از آقای­ «سیدسوران حسینی» و خانم «زهره قاسمی» برای کارگردانی نمایش «رویای درون کودک» از تهران تقدیر می­کند.

برگزیده: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیم می­شود به سرکار خانم «نرگس خاک کار» برای کارگردانی نمایش «کتاب قدیمی پدر بزرگ» از تهران

جایزه ویژه هیأت داوران شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به جهت درخشش بازیگران خردسال و هماهنگی اجرا تقدیم می­شود به:

1-    نمایش «جادوی گل سرخ» به کارگردانی پژمان شاهوردی از بروجرد

2-    نمایش «کتاب قدیمی پدر بزرگ» به کارگردانی نرگس خاک کار از تهران

در پایان این بخش مراسم بزرگداشت بهرام دوست قرین با حضور مریم کاظمی ، کیانوش بهزادپور، شهرام کرمی ، علیرضا درویش نژادو ابوالقاسم الماسی بر صحنه برگزار شد.

با اعلام آرا مردمی جشنواره بیست و پنجم نمایش "چارلی و کارخانه شکلات سازی" به کارگردانی فریبا دلیری در بخش کودک و نمایش "پدرآن" به کارگردانی مهدی فرشیدی سپهر در بخش نوجوان ، نمایش "بینوایان" از کشور فرانسه به عنوان منتخب تماشاگران معرفی شدند.

تقدیر از آثار بخش دانش آموزی و کارگردان نمایش اولیورتویست ؛ اسماعیل فیروزی بخش بعدی مراسم بود و در ادامه از اردشیر صالحپور قائم مقام دبیر جشنواره بیست و پنجم تقدیر به عمل آمد

برترین های مسابقه بین الملل

هیأت داوران این بخش متشکل از آقایان مهرداد رایانی مخصوص، هوبرت فرن باخر و سرکار خانم پانته­آ بهرام آراء خود را به شرح زیر اعلام کردند:

موسیقی

کاندیداها: «عماد عربزاده» و «حسن جامعی» برای موسیقی نمایش «جنگ بازی» ، «شهرزاد بهشتیان» و جناب آقای «سردار سرمست» برای موسیقی نمایش «ماهی سیاه کوچولو»،  «صابر دارپویی» برای موسیقی نمایش «سازهایی که صلح می­نوازند»، «البرز صادقی» برای موسیقی نمایش «قیزیل باشماق»

برگزیده: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی این بخش تقدیم می­شود به جناب آقایان «عماد عربزاده» و «حسن جامعی» برای موسیقی نمایش «جنگ بازی» از ایران شرکت کننده در بخش تئاتر نوجوان

طراحی صحنه

کاندیداها: «جوزپه سمرارو» برای طراحی صحنه نمایش «داستان یک مرد و سایه او»، «محمد عاقبتی» و «رضا بهجت» برای طراحی صحنه نمایش «ماهی سیاه کوچولو»، «اسما بناری» برای طراحی صحنه نمایش «جنگ بازی»

 

برگزیده: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی این بخش تقدیم می­شود به جناب آقایان «محمد عاقبتی» و «رضا بهجت» برای طراحی صحنه نمایش «ماهی سیاه کوچولو» از ایران شرکت کننده در بخش تئاتر کودک

طراحی لباس

کاندیداها: «علی سنامیری» برای طراحی لباس نمایش «جنگ بازی»، «مهدی خجستگی» برای طراحی لباس نمایش «پاهای خانم هزارپا»، «سولماز ایمانی» و «مریم بازل» برای طراحی لباس نمایش «قیزیل باشماق»

برگزیده: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی این بخش تقدیم می­شود به سرکار خانم­ها «سولماز ایمانی» و «مریم بازل» برای طراحی لباس نمایش «قیزیل باشماق» از ایران شرکت کننده در بخش تئاتر نوجوان

بازیگری مرد

کاندیداها: «جاسپرد هربلوت ماهت» برای بازی در نمایش «اوپس»، «جواد وزیری» برای بازی در نمایش «جنگ بازی»، «محمدهادی عطایی» برای بازی در نمایش «ماهی سیاه کوچولو»

برگزیده: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی این بخش تقدیم می­شود به جناب آقای «محمدهادی عطایی» برای بازی در نمایش «ماهی سیاه کوچولو» از ایران شرکت کننده در بخش تئاتر کودک

بازیگری زن

کاندیداها: «آوا درویشی» برای بازی در نمایش «ماهی سیاه کوچولو»، «ایمی لیبالور» برای بازی در نمایش «بینوایان»، «زینب فخار» برای بازی در نمایش «جنگ بازی»، «سمانه دلیر» برای بازی در نمایش «پاهای خانم هزارپا»

برگزیده: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی این بخش تقدیم می­شود به سرکار خانم «زینب فخار» برای بازی در نمایش «جنگ بازی» از ایران شرکت کننده در بخش تئاتر نوجوان

نمایشنامه­نویسی

کاندیداها: «جوزپه سمرارو» برای نگارش نمایشنامه «داستان یک مرد و سایه او»، «کریستین ویدمن» و سرکار خانم «سارا سرانو» برای نگارش نمایشنامه «خیلی دور»، «حسن حاجت­پور» برای نگارش نمایشنامه «جنگ بازی»

برگزیده: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی این بخش تقدیم می­شود به جناب آقای «حسن حاجت­پور» برای نگارش نمایشنامه «جنگ بازی» از ایران شرکت کننده در بخش تئاتر نوجوان

کارگردانی

کاندیداها: «جوزپه سمرارو» برای کارگردانی نمایش «داستان یک مرد و سایه او»، «علی سنامیری» و «عبد بناری» برای کارگردانی نمایش «جنگ بازی»، «محمد عاقبتی» برای کارگردانی نمایش «ماهی سیاه کوچولو»، «کریستوف تیبالت» برای کارگردانی نمایش «بینوایان»

برگزیده: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی این بخش تقدیم می­شود به جناب آقای «محمد عاقبتی» برای کارگردانی نمایش «ماهی سیاه کوچولو» از ایران شرکت کننده در بخش تئاتر کودک

حمایت ویژه

هیأت داوران پیشنهاد کرد گروه تئاتر «بچه­های رنگین کمان» از شهر قم برای تولید اثر جدید خود از سوی اداره کل هنرهای نمایشی مورد حمایت قرار گیرد.

هیأت داوران پیشنهاد کرد نمایش «جنگ بازی» از جزیره خارک برای اجرای عمومی در تهران مورد حمایت قرار گیرد.

بیانیه و آراء هیأت داوران مرکز ملی استیژ ایران

بخش بعدی مراسم به اهدا جوایز داوران مرکز ملی استیژ اختصاص یافت . داوران کانون پرورش فکری کودکان متشکل از حسن دادشکر- عادل بزدوده- امیر مشهدی عباس بیانیه ای برای این داوری نوشته بودند که به به این شرح است: مقوله تئاتر، هنری است ذاتاً کنکاشگر، چالش برانگیز و آموزشی، که همواره تلاش می­کند به گونه­های مختلف راهنمای بشر بوده و در ساختن انسان برای داشتن زندگی و جامعه­ای بهتر، همراه با دوستی، یگانگی و تعمیم مهربانی و دوری از خشونت، او را راهنما باشد.

امروز با پدیدار شدن شیوه­های مختلف تربیتی و آموزشی برای کودک و نوجوان- که در واقع آینده سازان جامعه بشری خواهند بود- تمهیدات متنوع و شیوه­های نوین و خلاقانه­ای در زمینه تئاتر خردسالان، کودکان و نوجوانان به وجود آمده است، که زیربنای آن آموزش غیرمستقیم به مخاطبان و آماده سازی آنها در کشف استعدادها، مسئولیت پذیری، اندیشه جمعی، مهربانی، صلح و دوستی است.

مرکز ملی استیژ ایران با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پس از بررسی آثار بخش­های خردسال، کودک و نوجوان این جشنواره بدین وسیله نتایج بررسی را به شرح زیر اعلام می­نماید:

لازم به ذکر است: هیأت داوری استیژ ایران با اهداف جهانی استیژ و عنایت به گروه­های مختلف سنی و تخصصی بودن این حوزه آثار ارائه شده را در سه بخش مسابقه تئاتر خردسال، تئاتر کودک و تئاتر نوجوان به تفکیک مورد قضاوت قرار داده است.

برگزیدگان:

1-    گروه خردسال: از بین 7 اثر ارائه شده در این گروه لوح تقدیر و مبلغ 000/000/30 ریال اهداء میگردد به نمایش «گور خر سیاه» به کارگردانی سرکار خانم شراره طیار

2-    گروه کودک: از بین 10 اثر ارائه شده در این گروه لوح تقدیر و مبلغ 000/000/50 ریال اهداء میگردد به نمایش «ماهی سیاه کوچولو» به کارگردانی جناب آقای محمد عاقبتی

3-    گروه نوجوان: از بین  7 اثر ارائه شده در این گروه لوح تقدیر، تندیس استیژ ایران و مبلغ 000/000/50 ریال به خاطر جسارت، نوآوری و خلاقیت در کارگردانی اهداء می­گردد به نمایش «پدرآن» به کارگردانی جناب آقای مهدی فرشیدی سپهر

معرفی برترین های مسابقه تئاتر ایران

هیأت داوران این بخش متشکل از آقایان بهرام شاه محمدلو، رحمت امینی، حسین صفی و خانم­ها گلاب آدینه و شهره سلطانی پس از ارزیابی آثار حاضر در این بخش آراء خود را به شرح زیر اعلام کردند:

موسیقی

کاندیداها: «عبداله آتشانی» برای موسیقی نمایش «ترنج»، «علیرضا ستاری» برای موسیقی نمایش «موش و گربه»، «حمیدرضا شجاعی» برای موسیقی نمایش «چارلی و کارخانه شکلات سازی»، «محمدعلی رفیع» برای موسیقی نمایش «تیستو سبز انگشتی»

تقدیر: هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از جناب آقای «علیرضا ستاری» برای موسیقی نمایش «موش و گربه» از همدان شرکت کننده از بخش نوجوان تقدیر می­کند.

برگزیده: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیم می­شود به جناب آقای «حمیدرضا شجاعی» برای موسیقی نمایش «چارلی و کارخانه شکلات سازی» شرکت کننده از بخش کودک

طراحی صحنه و لباس

کاندیداها: «سینا ییلاق بیگی» و خانم «افسانه زمانی» برای طراحی صحنه و لباس نمایش «ترنج»، «مهدی شریفی» برای طراحی صحنه نمایش «تیستو سبزانگشتی»، «مهدی نیک روش» برای طراحی صحنه نمایش «چارلی و کارخانه شکلات سازی»، «زهرا یعقوبی» برای طراحی لباس نمایش «مخ پریشون­های شلم»

تقدیر: هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از جناب آقای «مهدی شریفی» برای طراحی صحنه نمایش «تیستو سبز انگشتی» شرکت کننده از بخش کودک تقدیر می­کند.

برگزیده طراحی صحنه: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیم می­شود به جناب آقای «مهدی نیک روش» برای طراحی صحنه نمایش «چارلی و کارخانه شکلات سازی» از بخش کودک

برگزیده طراحی لباس: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیم می­شود به سرکار خانم «زهرا یعقوبی» برای طراحی لباس نمایش «مخ پریشون­های شلم» از بخش نوجوان

بازیگری مرد

کاندیداها: «میلاد رمضانی» برای بازی در نمایش «پرنسس و دزد دریایی»، «آرش صادقیان حقیقی» برای بازی در نمایش «چارلی و کارخانه شکلات سازی»، «شهرام صمدی­نیا» برای بازی در نمایش «من و مادر بزرگه»، «سیدمهرداد کاووسی حسینی» برای بازی در نمایش «موش و گربه»، «حامد زحمتکش» برای بازی در نمایش «اژدها اولین حیوان خانگی»

تقدیر: هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از جناب آقای «سیدمهرداد کاووسی حسینی» برای بازی در نمایش «موش و گربه» از بخش نوجوان  تقدیر می­کند.

برگزیده: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیم می­شود به جناب آقای «آرش صادقیان حقیقی» برای بازی در نمایش «چارلی و کارخانه شکلات سازی» از بخش کودک

بازیگری زن

کاندیداها: «مریم آشوری» برای بازی در نمایش­های «ترنج»، «پدران» و «مخ پریشون­های شلم»، «آنالی شکوری» برای بازی در نمایش «مخ پریشون­های شلم»، «شایلین طهماسبی» برای بازی در نمایش «تیستو سبز انگشتی» ، «شیرین کاشفی» برای بازی در نمایش «چارلی و کارخانه شکلات سازی»

تقدیر: هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از سرکار خانم «آنالی شکوری» برای بازی در نمایش «مخ پریشون­های شلم» از بخش نوجوان تقدیر می­کند.

برگزیده: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیم می­شود به سرکار خانم «شیرین کاشفی» برای بازی در نمایش «چارلی و کارخانه شکلات سازی» از بخش کودک

نمایشنامه­ نویسی

تقدیر: هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از جناب آقای «امیر مشهدی عباس» برای نگارش نمایشنامه «اژدها اولین حیوان خانگی» از بخش کودک تقدیر می­کند.

برگزیده: هیأت داوران در این بخش انتخابی ندارد.

کارگردانی

کاندیداها: «رضا جوشعار» برای کارگردانی نمایش «پینوکیو»، «فریبا دلیری» برای کارگردانی نمایش «چارلی و کارخانه شکلات سازی»، «محمد جهانپا» برای کارگردانی نمایش «تیستو سبز انگشتی»

تقدیر: هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از جناب آقای جناب آقای «رضا جوشعار» برای کارگردانی نمایش «پینوکیو» از بخش کودک تقدیر می­کند.

برگزیده: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی تقدیم می­شود به جناب آقای «محمد جهانپا» برای کارگردانی نمایش «تیستو سبز انگشتی» از بخش کودک

جایزه ویژه هیأت داوران

هیأت داوران به خاطر توجه به موضوع با اهمیت در حوزه مسائل خانواده و ارتباط والدین و فرزندان با بهره گیری از شیوه­های نوین تئاتر کاربردی جایزه ویژه خود را شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به نمایش «پدر آن» به کارگردانی مهدی فرشیدی سپهر از بخش نوجوان تقدیم میکند.




نظرات کاربران